Choklad helt enkelt

Hejsan!
Dagen har mest ägnats åt just choklad faktiskt! Har stått i köket och gjort mängder av julgodis som ska ätas på dopparedan. Jag har gjort mozartkulor, kokoschoklad-godis, snöbollar och jag har även planerat att göra wienernougat och vit tryffel! Är det jul så är det, här ska det firas! Haha ;) 

Denna choklad-dag fick avslutas med en lång dusch och en chokladansiktsmask! Väldigt vacker, right?



Denna ansiktsmask använde jag mig av:

Kan rekommendera den faktiskt, man blir jättelen!

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Linda

Söt blogg du har :) , Har Fråge stund :) , Fråga ngt :)

2010-12-19 @ 22:03:23
URL: http://lindasofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0