Därför har vi inte sagt något på hela dagen

... För vi har varit helt upptagna sedan kl 10 imorse. Handlat, flängt från affär till affär, åkt buss, slått in paket, haft vårat årliga julbak, och nu är vi äntligen hemma. Jag, Hanna och Johanna har bakat massvis med roliga saker... Som jag nog aldrig kommer att äta upp :P Förutom detta då... som jag längtar efter att få "hugga in i"! Såhär blev våra pepparkakshus!


Johannas nästan för fina hus! (Därför sa jag att det var fult, och hon blev ledsen, förlåt)

Mitt hjärte-fina! Hihi!

Hannas blommiga.
PS. Nej, vi vet inte varför hon KLIPPTE av kanten på dom gröna.

Kram på natti på er!
/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Johanna tyckte det var fint med klippet!! (sa hon) hahahaha:))

2010-12-13 @ 00:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0