Hot Straight Cream

Hejsan!
Jag har väldigt lockigt hår om inte jag plattar det, vilket jag gör i princip varje dag. Men som de flesta vet så är ju det ungefär det värsta som går att göra mot sitt hår... Därför är det ju väldigt viktigt att man har en skyddande spray eller kräm som gör att håret inte slits lika mycket. Den senaste tiden har jag provat Loréal Paris Silk & Gloss Hot Straight cream som man applicerar i handdukstorkat hår. Den funkar jättebra och dessutom gör den håret slätt och glasigt!
Toppen ju!

Hoppas ni har haft en bra vecka!
Kram Johanna


Kommentarer
Postat av: linnea :]

otrooooooligt fin blogg!

alllt bra?:)

2010-12-05 @ 20:29:11
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0