Marble på Nelly.com

Hej alla glada! Jag är iallafall glad! Har suttit hela dagen idag och suktat efter Nellys marble-skor. Försökt komma på vilka jag ska önska mig i julklapp, av dom som finns uppe på sidan nu osv... För jag ville ju ha dom rosa, såklart, men dom fanns bara med öppen tå och det ville jag inte ha.
Sen kring 3-tiden på en lektion tog Jasmine, våran klasskompis, över touchpaden på min dator och började kolla runt. DÅ PLÖTSLIGT, som från ingenstans, fanns skorna där. De rosa marble! I ENDAST STORLEK 37!!! Jag satt där och fick en liten mini-hjärtattack, ville gråta av glädje liksom.
Jag klickade hem dom direkt och när jag var klar med min beställning var dom borta. Kan det ha varit så att jag fick enda paret? Antagligen. Jag är bäst! Samtidigt som detta hände reade dom ut alla skor (och kläder??) också, bara en liten stund.
Men när dom kommer ska jag inte öppna dom. Jag ska slå in dom i rosa omslagspapper och lägga dom under granen.


Bild tagen från nelly.com@Facebook

Pussar / Hanna

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

dom vill jag ha fast i svart :p

2010-12-15 @ 13:08:54
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Boolaveronica

Nice site, keep up the good work!

2011-04-08 @ 09:03:57
URL: http://boolaveronica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0