Nelly gav mig fel skor

Hej! Fick hem skorna igår. Var jätteglad! Men som tur var låg skorna i en påse och inte i en låda (skulle ju slå in dom och öppna på julafton), så jag kunde känna att det var fel skor. Nelly har inget telefonnummer så jag mailade och fick bara dåliga svar. Är jättebesviken (beställde ju det enda paret som fanns) men får hoppas på att dom får in skorna så fort som möjligt igen. Även fast dom inte var tillmötesgående så vill jag ju ha skorna... Och det här händer folk varje dag... Så jag tänker inte klaga mer nu :)



Men är ändå lite ledsen,... Trodde dom att jag inte skulle märka att jag fick fel sko? :(
Den bruna här under som jag fick föll mig inte in i smaken alls... Vill ha mina rosa marble :(



// Hanna

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-17 @ 21:37:02
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0