Nytt på önskelistan

Igår berättade jag om att Carl Norén skulle spela på Musikhjälpen. Han är ju med i bandet Sugarplum Fairy, som sedan 2006 har varit mitt favoritband. Har nog sett dom typ 13-14 gånger, men senaste gången var förra året på Peace and Love eftersom de har haft så få spelningar den senaste tiden. Senaste gången de hade en spelning var på årets Peace and Love (de är faktiskt det enda band som har spelat på festivalen samtliga år sedan starten 1999), men då var jag på Filippinerna så jag missade tyvärr det!
Men som tur är så spelades det in en dvd från denna konserten som nyligen släpptes! HUR KUL SOM HELST!!

Måste lägga till denna på min önskelista, helt klart. Läste att det ska finns klipp från deras första spelning, hur kul låter inte det då? (Kanske bara jag som inbitet fan tycker det låter jättekul :P )

// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0