Synd om alla tander och farbröder

Hej på er! Var i stan idag och köpte lite julklappar med mamma. Tycker så synd om alla tanter och farbröder som tvingas gå ut i detta vädret. Igår på Sahlgrenska hade dom fått in så många fall av benbrott som dom i vanligt fall får in på en månad... På bara en dag.
Jag brukar få lite dåligt samvete när jag går förbi en gammal människa som knappt kan gå. Tänk vad dom måste känna avundsjuka och inte alls tycka om en för att man kan gå så glatt! Och nu mår man ju extra dåligt när man kan halka mycket lättare än alla gamlingar.



Hittade den här bilden. Kolla träden, haha galet!
Kram på er
Hanna


Kommentarer
Postat av: Hanna Andreasson

Jag känner mig faktiskt som en gammal tant när jag halkar på trottoaren! :)

2010-12-17 @ 23:12:35
Postat av: Dominicidun

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-02-02 @ 19:36:59
URL: http://dominicidun.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0