Världens bästa shampoo + balsam

Hej, hur är läget med folk idag?

De flesta har antagligen använt dessa två prokukter någon gång. Om inte, eller om man inte märkte hur bra dom var då, så tänkte jag tala om det nu.


Världens bästa shampoo + balsam, någonsin! Håret blir lent, glansigt, fylligt och ser vårdat ut. Jag har inte använt dom på ett tag och jag märker verkligen skillnaden på mitt hår, det är trassligt och äckligt hela tiden. Visst har det också att göra med vädret men jag märker stor skillnad när jag byter shampoo.
Tidigare iår när jag hade använt de här flera månader, så såg jag en reklam på TV om en annan ny hårvårdserie som skulle vara bra. Så jag (som alltid går på reklamen) testade det och mitt hår blev katastrof efter första gången...
Det här lät som någon reklam från Twins... :P Men så ligger det till. Kramar / Hanna


Kommentarer
Postat av: Akselfride

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-04-07 @ 14:14:45
URL: http://akselfride.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0