10 saker ni inte visste om mig

1, Jag är livrädd för grodor- de är slemmiga, och hoppas omkring helt irrationellt.

2, Jag har varit i 25 länder. Ska jag räkna upp alla? Nej.

3, Jag kan skymtas i filmen Göta Kanal 2.

4, Jag har sjungit i tv (Allsång på skansen dock).

5, Ronja Rövardotter har vart hemma hos mig, hon köpte två kattungar utav oss.

6, När jag och min familj var i Tallinn för några år sen blev vår bil, med alla våra saker i, stulen.

7, Förra året, en vecka efter jag hade fått en ipod, blev den stulen.

8, I somras när jag var på Filippinerna blev min kamera stulen… Jag tror jag har lite otur ibland.

9, Jag är livrädd för höjder också. En gång, när jag var i Tyskland, började jag gråta för att jag var på en hög bro.

10, En gång köade jag 15 timmar för en Mando Diao-konsert. Annars brukar jag bara köa i ca 6 timmar innan konserter..

 

Johanna

 

Jag utmanar Hanna att göra en likadan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0