11 minus och 3 minuter långa spotifyreklamer

Omg. Det där var sååå droppen. En ca tre-fyra minuter lång spotifyreklam! Är dom seriösa? Jag fick helt lusten att aldrig mer panta en burk, att lägga dom i pappersavfallet typ. Men eftersom jag är mån om våran jord så tänker jag inte göra det. Jävla panta mera! Jag är iallfall glad att jag har lärt mig bypassa de här hemska spotifyreklamerna.



Inte nog med det, på onsdag ska det bli 11 minus här. Det är kallt! Folk är helt hysteriska här hemma för att dom tror att jag ska ha converse på mig.
Nej! Jag ska inte det, det är väl ingen Saw-film jag är med i :O


Hmm, jag tidigare detta år. Hemska snö!

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0