Elak häst

Hej alla glada! Har precis tränat och solat! Det pågår en tävling nu på Rock Klassiker där man kan vinna en resa till Sidney och få se Bon Jovi. Johanna och ringde som tokar och det tutade INTE uppdaget för mig. Sedan gjorde det det, efter jättelång tid, riktigt elakt. Och hon som vann en finalplats lät inte alls glad, sånt är ju det absolut värsta som finns.

Hur som helst, nu sitter Johan och jag här på skolan och väntar på att gå bort till bussen. Det har dykt upp en riiiiktigt hemsk, ful, äcklig, läskig och motbjudande häst med människofötter och vingar av pantburkar. Jag tog en bild med webkameran från här jag sitter nu :P Blev riktigt illa... får nog ta en annan bild någon annan dag och lägga upp. För den är så hemsk...

Nu ska vi gå ut i kylan!



xoxo Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0