Facebookåldern

Kom nyss hem från Göteborg. Jag, Hanna, Hanna och Sara var och tittade på The Social Network på Biopalatset.
Filmen var verkligen jättebra, rekommenderas starkt! Man blir så himla imponerad av Mark Zuckerberg, och av att en sån simpel idé kunde bli något så stort. Känner man någon nu för tiden som inte har Facebook? (okej jag vet några, men det är inte så många!)
Ibland funderar man (jag gör det i alla fall...) på vad denna tiden kommer kallas om några hundra år (ni vet, stenåldern, medeltiden mm.) och jag tror helt klart att vårat tid kommer heta Facebookåldern!





Fikade på Espresso house innan, och jag varnar er: Gör inte det!
Jag var kissenödig under hela filmen, men ville inte gå ut, det är sjukt jobbigt! Haha!

Efter filmen åkte jag och Sara hem, medan Hanna och Hanna ville gå till Chez. Verkade dock som att de inte gick dit utan till Condeco. Kanske får ni höra något om det senare, vad vet jag?

Kram på er
Johanna

Ps. Glöm inte att delta i våran tävling!!


Kommentarer
Postat av: Suzzie

Sv: Ja det fördriver ju lite tid iaf när man har tråkigt =)

2010-11-05 @ 23:24:28
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0