IKEA

Hejhej!
Höstlovets första dag idag. Galet att det blir mörk redan klockan fem på dagarna!

Idag har jag vart på IKEA med min bror Johnny. Jag älskar verkligen att gå omkring där, man blir så sugen på att köpa saker! Just nu är jag väldigt sugen på att köpa en garderob till mitt rum, det jag har nu börjar bli lite litet. Har kommit fram till att jag bara ska önska mig presentkort på IKEA i julklapp, så får det bli en rumsrenovering på jullovet!
Det enda jag införskaffade var doftljus som lukta sommar, väldigt gott! Sedan åkte jag och köpte The Sims 3, kvällsnöjen. Tyckte det verkade så roligt när Hanna pratade om det!



Så nu ska jag fortsätta spela!
xx Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0