Okej då, 10 saker ni inte visste om MIG

Johanna tjatar och tjatar... Haha nej det gör hon inte alls. Men nu lägger jag upp den här...

- Fram tills i ettan av gymnasiet har alla skolarbeten jag någonsin gjort på något sätt handlat om Westlife!
- Jag har en hemsk fobi för valar och havsdjup på över 2 meter.
- Jag är vegetarian sedan födseln.
- Jag älskar Kissie och uppdaterar hennes blogg ungefär hela tiden.
- Jag skulle kunna sparka ihjäl någon om denne någon kittlade mig under fötterna. Serious talk!
- Jag (och Johanna) har sett Scary Movie 3 runt 75 gånger och vi kan hela filmen utan och innan.
- Jag kan vrida mina armar... jättemycket för mycket.
- På Peace&Love 2010 duschade inte jag en enda gång, på en hel vecka :(
- Jon Bon Jovi skulle kunna vara min pappa...
- För ett tag sedan märkte jag att jag kan göra såhär med min tunga... Vet inte heller hur vanligt det är?


Sen ser man ju inte ut som om man är 50 år heller när man gör det...

Kramar Hannapanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0