Peter som Kungen!

Hej!
Kom precis hem från Ullared, fyndade en del faktiskt. Men 4 timmar på Skandinaviens största varuhus är lite kort om tid, blev lite stressad och känner att jag missade massa!
Men men, så kan det gå.

Läste precis att Peter Magnusson ska vara med i morgondagens Hellenius Hörna, som Kungen!
Jag älskar Hey Baberiba, och har saknat Peter och Christine i Davids program, så jag blev väldigt glad när jag läste att Peter skulle göra comeback!
Missa inte detta! Imorgon torsdag 21.20.


Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Geirlejla

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-03-13 @ 15:01:37
URL: http://geirlejla.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0