Skalbagge i hallonsylten

Hej alla glada! Skön dag idag, slutade skolan klockan 11 och nu sitter jag hemma och läser en mysig bok.

Jag måste bara nämna vad som hände igår! Jag satt och åt kesella med hallonsylt. Satt samtidigt och kollade på datorn, skulle stoppa in skeden i munnen då jag förflyttade blicken från datorskärmen till min sked. Det var en skalbagge i sylten. Hur äckligt som helst. Tänk hur nära det var att jag stoppade den i munnen!
Vi ringde idag till numret som stod på förpackningen och vi ska få hemskickat ett presentkort på 50 kr... Men fortfarande, aldrig mer Icas hallonsylt!



Usch och fy
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Natha

Nää fyfan va äckilgt!



sv: Jaa det ska jag kolla, sånt är viktigt! :)



KRam

2010-11-26 @ 15:21:56
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/
Postat av: Ellie

usch vad äckligt!

2010-11-27 @ 14:34:54
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0