Skissar

Hej! Det är så jobbigt med söndagar, tycker inte ni det? Man sitter liksom bara och väntar för att man vet att det ska börja en ny jobbig skolvecka imorgon. Man känner sig lite låst, att man inte kan göra någonting. Så känner iallafall jag!

Just nu sitter jag och är rätt så upptagen med mitt tal till nationella provet i svenska... Men skulle egentligen vilja sätta mig och skissa på lite möbler... Jag ska ju bli inredningsarkitekt och här om dagen kom jag på att om jag ska komma in på någon utbildning så kommer jag att få lämna ifrån mig arbetsprover. Så att det är nog dags att börja lite nu... Skissade en skitsnygg stol igår...!


Den såg inte ut såhär... Men däremot så har min pappa gjort den här jättesnygga (och obekväma) fotöljen! Snygg va?


Kramar Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0