Sony Ericsson

Feber.se skickar ut fyra olika modeller av serien Xperia av Sony Ericsson till bästa motivering, här är min!

Jag skulle vilja skriva en motivering om Xperia x10.
Självklart har jag en mobiltelefon, och den är inte gammal alls. Har alltid varit skeptisk mot nya mobiltelefoner och lovade mig själv att aldrig köpa en ny... Det är ju så krångligt och lära sig nya funktioner och sådär... Speciellt när sms-funktionerna är annorlunda, kan inte smsa från något annat än Sony Ericsson. Jag gillar inte alls den nya iPhone-trenden, alla ska ha en, här om dagen hörde jag en liten kille i 6-års åldern säga till sin mamma att han ville ha en iPhone för hans kompis hade det. Tycker att det är rätt så sjukt... Hur som helst, läste lite om den här
Xperia X10 och jag tyckte faktiskt om den. Tror den skulle passa mig perfekt, konstigt nog. Det var flera funktioner som jag skulle ha stor användning av, inte minst när jag bloggar! ;) Sen så är det ju faktiskt en Sony Ericsson, vilket är det bästa av allt!
Kramar till er på Feber och Sony Ericsson!

... och till er andra med såklart
/Hanna



Här kan ni också tävla om ni vill!

Kommentarer
Postat av: zägz0r

sv: shoba! klart jag kikar in (:

2010-11-09 @ 20:33:44
URL: http://ponchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0