The OC

Onej, det här bådar inte gott... Johnny köpte första och andra säsongen av The Oc häromdagen, och igår kväll tänkte jag kolla på första avsnittet.. sen blev det ett till... sen ett till.. sen ett till!
-Har aldrig sett serien innan, men nu är jag fast!



Haha, jag kommer väl bli lika besatt av denna serien som jag är av Gossip Girl! Som ni kanske förstår så är jag en sucker för tv-serier, älskar att ha boxar och kolla timme efter timme... vilken nörd jag är!
Slutade klockan 9 idag, så jag gick till gymmet och träna i nån timma så att jag med gott samvete kan sitta inne resten av dagen och glo på tv!

Kram Johanna



Kommentarer
Postat av: Arntklara

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-09-26 @ 07:55:33
URL: http://arntklara.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0