Ung och Bortskämd

Ojojoj, vilken seg dag. Fem lektioner, plus huvudvärk på det= inte kul!

Klockan 20 ikväll är det premiär för Svts nya realityserie om bortskämda ungdomar. Ung och bortskämd heter programmet. Jag tycker det verkar väldigt intressant, men jag kan tänka mig att jag kommer störa mig på dem så mycket att jag kanske inte kollar på mer än ett avsnitt! Haha!
Bland annat kommer Jean-Pierre från Paradise Hotel vara med, som vi träffade på Parkens bloggparty för ett par veckor sen.



Ska vara ärlig och säga att jag aldrig har kollat på Paradise Hotel, och jag tycker programmet är helt ointressant! Visste inte vem människan var när vi träffade honom ;)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0