Ed Westwick och Robert Pattinson/Chuck Bass och Edward Cullen

Ed *tänker*: OMG, det är han i Twilight!!!
Robert *tänker*: Woooooow, där är han i G O S S I P G I R L!!!
Robert: Heeej Chuck! Asså du är min idol, jag älskar Gossip Girl!
Ed: heheh, du är ju så himla fräck i Twilight! Det är min favvofilm!
Robert: hehe tack! Asså jag gillar din scarfs, så himla schysst!
Ed: ah men lägg av!! Du kan få testa den nån gång, Robert! Eller är det okej att jag kallar dig Edward?
Robert: Ah, visst Chuck! You're Chuck Bass!
Ed: Hehe, yes "I'm Chuck Bass!"
Robert: Wow, Du är så cool när du säger så, Chuck!
Ed: Men du är så cool när du springer sådär fort, och klättrar i träden ba: Swosch Swosch!
Robert: Hehe, ja jag är rätt så stolt över den scenen faktiskt!
Ed: Det ska du vara, Edward!
Robert: Ska vi ta en bild tillsammans, så jag kan visa det för mina bästisar?
Ed: Bara du skickar bilden till mig så jag kan visa den för Serena och Blair och dom andra?
Robert: Åh ja, dom är ju så himla chica!
Ed: Ah, visst är dom. Jag skulle kunna fixa Blairs autograf till dig, om jag får din autograf?
Robert: Ja det kan du få, men jag vill gärna ha din också, hehe!
Ed: Okej då! Ska vi ta en bild nu då?
Robert: Ja, hehe!

*Klick Klick*

Ed: Hehe, va bra du blev på bilden!
Robert: Det blev du med, Chuck!
Ed: Tack! Men nu måste jag gå, kan jag få din mailadress då?
Robert: Ah, den är [email protected]
Ed: okej, jag lägger till dig på facebook också, jag har faktiskt dig som visningsbild, hehe!
Robert: Hehe!
Ed: Vi hörs på fejjan då! And remember: I'm Chuck Bass!
Robert: Hehehehehehehe!


Kommentarer
Postat av: Elsa

HAHAHAHAHAHAHA HUMOR

2010-11-16 @ 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0