What ever

Hittade denna på en blogg och fick lust att göra den själv!

4 tv-pogram jag följer;

1. GOSSIP GIRL (såklart!)
2. Grey´s anatomy
3. Vänner
4. How I met your Mother

4 saker jag har gjort idag

1.
Fortsatt rensa ut mitt rum
2. Fikat på Espressohouse (och blev ännu en gång helt hyper av att dricka kaffe)
3. Kollat på The Social Network
4. Åkt tåg och pratat om tv-serier med Sara

4 saker jag längtar efter

1. Julmys
2. Nästa Gossip girl-avsnitt
3. Tills jag någon gång åker till New York!
4. Studenten

4 saker på önskelistan

1. Renovera mitt rum
2. Åka till New York
3. Att vårat projekt blir som önskat
4. Lite pengar skadar väl aldrig



Johanna



Kommentarer
Postat av: Suzzie

Sv: Ja det tycker jag verkligen du ska göra..Jag blev helt såld för dom. Godaste kakorna jag ätit ever iaf =)



Kan detta inlägg va från min blogg du såg det?? =)

Kul att du gjorde det isåfall =)

2010-11-05 @ 23:07:11
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0