Smoothie



Hallå på er!
I mitt hus är man i princip aldrig ensam hemma, men idag var jag faktiskt ensam i hela 2 minuter! Tror Johnny och pappa mötte varann på parkeringen... Men under de två minuter så gjorde jag mig en smoothie (ja, det går väldigt fort att göra smoothies faktiskt), som jag nu sitter och smaskar på! haha!

Min favvo är som sagt blåbärssmoothie, men idag hade vi inte så mycket blåbär kvar, så jag använde lite annat också!

1½ dl vaniljyoghurt
2 dl apelsin, äpple och mandarin-juice
1 dl ProViva Blodapelsin Aronia
2 dl blåbär
2 st kiwis
1 banan

Bara att mixa alltihop, och sen njuta. Att blanda i kiwi gjorde att den blev syrlig och god!
(Har bara skrivit på en höft, kanske inte stämmer helt och hållet)




Nu ska jag se Halv åtta hos mig, bästa programmet ever!
Johanna

Kommentarer
Postat av: anna

Vi håller på och arrangerar en bloggfest och det är dit vi ska ha goodiebagsen :D

2010-11-08 @ 21:04:16
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0