Varmfodrat

Hej! Som sagt, det toksnöar ute och jag paltade på mig som bara den imorse. Det enda jag saknade var vinterskor, dem jag var tvungen att ta är helt släta under, man får inget grepp i snön, så påväg ner till bussen imorse lyckades jag till och med halka och landa på min rumpa :( (Som tur var så var det ingen där och såg mig)!
Så jag MÅSTE köpa ett par riktiga vinterskor, som är varma, regäla och självklart snygga! Din Sko tycker jag nästan alltid har bäst och mest prisvärda skor, men denna höst/vinter tycker jag inte att det har varit något speciellt. Och deras varmfodrat-sektion har bara jättefula stövlar... Om ni ursäktar mig.
Så om ni vet vilken som är den bästa affären för mitt behov just nu, så hjälp mig gärna lite med det!





Kram på er
Hanna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0