Äntligen släpps The Sims 3 Late Night

Hej alla glada! Själv är jag glad iallfall, sushin var jättegod!
Älskar att spela Sims, kan göra det flera timmar per dygn. Idag släpps det efterlängtade expansionspaketet - Late Night, eller Kvällsnöjen som det heter här i Sverige. Ska absolut köpa det någon dag nu framöver, väntat hur länge som helst.
Man kommer kunna bo i lägenhet, precis som i The Sims 2 Apartment life.
Man kommer kunna ha en bubbelpool, den försvann ju för ett tag men nu är den tillbaka igen.
En ny stad introduceras, kommer bli jättespännande.
En massa roliga festkläder och frisyrer kommer bli tillgängliga och man kommer även kunna spotta, och bli själv, kändisar och vampyrer!
Och vad jag har läst så kommer man även kunna starta ett band.
Och självklart kommer man kunna gå ut och festa!
Visst låter det jättekul? Det tycker iallafall jag och Johanna!

Spelar ni Sims? Ska ni köpa det?


Spelet kommer att kosta runt 300-350 kr.

Hörs snart!
Hanna

Kommentarer
Postat av: Bells

Hahah jag är också en sims nörd! ;D Fast jag har bara the sims 1 vilket jag inte fattar :o jag borde köpa 2an elr 3an ;) Vilken tkr du är bäst? :p



Sv: Vad turnérar ni med? Alltså, är ni ett band? Teaterföreställning? etc. :p

Joh, det är ju det! :D Älskar mina tior <3 hihi ^_^



Kramar!

2010-10-28 @ 15:01:21
URL: http://bellsb.blogg.se/
Postat av: Bells

Sv: Aha okej! :D Kul kul ^_^



Jao men det blir dyrt i längden så kanske jag ska köpa lite Sims 2 spel först ;) Jag nöjer mig med det, jag tkr du att 1an är kul än xD

2010-10-28 @ 15:09:10
URL: http://bellsb.blogg.se/
Postat av: Bells

Sv: Hahah, sant ;) Får ta och köpa lite The sims 2 spel snart då! :D Fast julen kmr ju snart, kanske ska be tomten att spendera lite först ;)

2010-10-28 @ 15:14:28
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0