Om Johanna

Hej på er! Jag ska berätta om min kompis Johanna. Hon är 18 år och född i Göteborg, just nu läser hon musik på gymnasiet, tillsammans med mig såklart. När hon blir stor vill hon bli mäklare i New York... tillsammans med mig... såklart!
Johanna gillar mysiga hemmakvällar och långa promenader i mysiga små parker. Hon har sett alla säsonger av Gossip Girl sju gånger och tycker att Chuck Bass är söt när han är ledsen.
Något av det bästa hon vet är att resa, helst till varma länder. Och så gillar hon att gå på festivaler och konserter.
Johanna har en egen bil men inget körkort och hon blir alltid bestulen på sina ägodelar.




Det var allt för tillfället. Undrar ni något mer så säg bara till, poss på er!
// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0