Ett litet tips

Hej på er!
Har haft tre spelningar idag, det gick jättebra verkligen... förutom när sladden till min bas la av, men det är sånt man får räkna med när man är på turné! Haha!

Jag tänkte passa på att tipsa om en bok som jag läste häromveckan, som jag tyckte var jättebra- Elsas Mode av Sofi Fahrman. Jag läste igenom boken på några dagar, det gick inte att slita sig. Och det bäst av allt var att jag fick reda på att bok nummer två, Elsas Värld, precis har släppts! Underbart! Ska så fort som möjligt köpa den, så jag kan sitta inne på höstlovet och läsa!
Sofi Fahrman är förresten en stor förebild för mig - vem hade inte velat bo i New York, ha en egen tidning och insperera så många människor?



Ikväll ska jag gå på fotboll, IFK Göteborg- Trelleborg, med min storebror- roligt!
Ska ni göra något speciellt ikväll?

Kram, Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0