Gitarr, sen IKEA

Hejhej!
Nu är jag i skolan igen, har vart hemma en snabbis eftersom jag hade håltimma mellan 09.15 och 12.35... Segt! Snart ska jag ha gitarr, och sen ska jag åka med mamma till IKEA. Det kommer bli så fab!

Jag gillar det här rummet, själva möbleringen skulle passa i mitt rum. Efter jag har sparat ihop pengar till New york, så ska jag spara pengar till den garderoben, fast med spegeldörr på ena och malm björk-dörr på andra.




Ikväll var planen att jag, Hanna och de flesta andra i vår klass skulle till Sticky Fingers på en releasefest för vår läraras bands debutskiva, men Sticky är som vanligt hårda på åldersgränsen, och låter oss inte komma in.
Snopet, men jag och Hanna m fl ska istället gå till Charlies Änglar, så det blir mysigt!

Nu måste jag nog gå, fast läraren verkar upptagen... får se vad som händer!
Kram på er/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0