Rosa kappa

Hej på er! Nu är jag back on track igen efter denna julhelg!
Jag har namnsdag och är helt överlycklig för jag har precis klickat hem (med världens snällaste mammas visakort :) ) världens finaste grej!



Satt hela kvällen och natten igår och letade efter en rosa kappa. Hittade massa på ebay och så och sen hittade jag den som det finns dubletter av över. Visst är den bara underbar? Trodde inte den skulle finnas kvar för folk hade bloggat om den hösten 2008, men det gjorde den. Helt galet glad är jag. Om ni vill veta var och få en rabattkod så säg till. :D

Kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt blogg :)

2011-01-05 @ 14:01:00
URL: http://anzow.blogg.se/
Postat av: Anna L

Hej!

Jag är på desperat jakt efter en rosa kappa till denna hösten/vintern.

Allra helst en med svarta knappar! Vet att jag är flera år efter...men ändå! :P

Kan du hjälpa mig?

MvH Anna från Sala

2011-08-11 @ 10:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0