Skor skor skor

Heeeej på er!
Idag fick jag mina jätteunderbara skor från H&M, som jag skrev om och som jag sedan beställde!





Dem är verkligen helt underbart somriga och hur bekväma som helst. Nu längtar jag ännu mer till sommaren än jag gjorde innan. Började räkna ner igår. Idag är det 140 dagar kvar tills den 1 juni, och 150 dagar kvar till studenten. Wiho!


Dessa skor köpte jag igår! Tänker inte berätta var för det skäms jag över... Men de kostade 399 kr, och dom är jättefina :)

Nu ska jag byta från blus till t-shirt och träna lite på min... ehm.. rosa fransmatta som jag fick i julklapp? Lite wannabe Johanna :(
Kramar
Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

skäms du över vart skorna är ifrån.. ? xD

2011-01-17 @ 12:48:24
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0