Workout

Har vart rätt så duktig denna veckan och vart på gymmet tre gånger, och jag har verkligen insett hur roligt det är att träna, fattar inte hur jag kunde ha ett uppehåll på tre veckor! Det jobbigaste är att ta sig till gymmet, i alla fall på nu vintern när det är så kallt och snöigt och slaskigt.
Idag köpte jag en bok med massa olika övningar och sånt där, som man kan göra om man inte orkar, eller har tid att ta sig till gymmet. Dessutom var det en tillhörande dvd, jättebra ju!
Har jag förresten berättat att jag fick en rosa yogamatta i julklapp(i bakgrunden av bilden)? Älskar den, är jättebra att ha! 



Imorgon blir gymmet, shopping i Göteborg och sedan bio, i alla fall om det blir som jag och Hanna har tänkt oss!
// Johanna

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Skulle du vilja vara så söt och rösta på mig i årets blogg 2011?Sök Klicka på länken och sök på EN STÖRD JÄVEL:) Du blir självklart länkad!

http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref832303710

2011-01-09 @ 02:02:43
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0